• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ringhalsträffen

S

Sune & Eva

Guest
Sv: Ringhalsträffen

Vi vill passa på att tacka för det varma och hjärtliga bemötande vi möttes av på Ringhalsträffen, som även var jubileum för oss som nyblivna husbilsägare.En mycket bra genomförd träff. Vi var tyvärr tvungna att åka hem lite tidigare men vi kommer att ses igen på bl.a Wapnö. Annars ha en en riktigt skön fortsättning på sommaren mvh. Eva & sune

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej

Även vi har kommit hem efter en kanonhelg på Ringhals.
Trevligt, mysigt, avspänd atmosfär, vädret, fredagens frågetävling, korven, tipspromenaden, filmen Ja allt var toppen.

Men allra bäst var sällskapet.
Det gäller både värdarna (Kenneth, Inger, Eddi, Madde, Bengt-Uno, Lotta och Benny) och sist men inte minst alla träffdeltagare.

Stort tack från Åke o Gittan.

På hemvägen stannade vi i Trollhättan och åt lunch. Fin plats vid slussarna. Där var det en meeting med bara Ford Mustanger. Jag bifogar några foton.

PICT8892.JPG
PICT8893.JPG
PICT8894.JPG
PICT8888.JPG
PICT8889.JPG

F

F.d. 25127

Guest

Ett stort Tack till dom som höll i trådarna av arangemanget av träffen
Och trevligt att träffa alla husbilsåkarna nya som gamla vänner

Många varma hälsningar till er alla från Skåne
Marita&Sonny

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Tack till er som gjorde ét:) Det var en trevligt och gemytligt. Bra genomgång av dynamon, det var första gången som jag fick så fin förklaring.
När vi skingrades så körde vi till Åsa Glasscafe :msn_tongue:(det bara måste man bara, när man är så nära), innan vi körde hemåt.
Men lite djäkelskap hör ju förstås till. 5:ans växel slutade fungera 5 mil hemifrån:mad: ..... men nu ska det slitas på dom nya kuggarna!

Toppen