• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Riktig Husbil

S

suneAl

Guest
Detta kan man säga att det är riktiga Husbilar !

Häls 571

:mcride::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::spinny::spinny::spinny::spinny:

Bilagor

• Powerhouse_Coach_-_luxury_motor_coach_based_on_Volvo_NH12.jpg
    Powerhouse_Coach_-_luxury_motor_coach_based_on_Volvo_NH12.jpg
    536,3 KB · Visningar: 71
  • motorhome_trailer%20k1853.jpg
    motorhome_trailer%20k1853.jpg
    497,5 KB · Visningar: 25
  • MotorhomePicture2.jpg
    MotorhomePicture2.jpg
    30,3 KB · Visningar: 29
Senast ändrad:
F

F.d. 5106

Guest
Sv: Riktig Husbil

Stor å blank å fin, men svårt på Bingsjöstämman och våran plats där :twitcy:
(Har sett den där på Youtube tror jag ? )

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Den hade varit spännande att möta i Lake District där buskagen svepte längs vår bils sidor, samtidigt.

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Med den typen och storlek på husbilar räcker det absolut inte med en pytteliten rastplats eller en ställplats som är anlagd lite provisoriskt vid sidan om. Här krävs det nerlagda asfalterade flygfält eller motsvarande, men det kanske det redan finns gott om i dagens läge med många förbandsnedläggningar runt om i vårt land.
V-backen :wink:

F

F.d. 25079

Guest

Hejsan.
Snygga bilar visst, men du
Såg en liknande den översta i Grebbestad i somras, ljust brun/beige. Tänkte när jag såg den att "vad gör den här inne i centrum på Grebbestad, här är ju inte så gott om svängrum? Såg den några timmar senare parkerad bakom Konsumbutiken, nästan nere vid Marincenter. Jättelik släpvagn och allt lackat i samma mönster, skitsnyggt. Dock var dragbilen reggad i holland och vagnen i Norge?! Märkligt men snyggt. hur får man råd med en så´n?
MVH
Stig

S

suneAl

Guest

Hej Stig

Hur får man råd, Bra fråga.

För min del har jag väntat på LOTTO vinsten men den verkar var mycket avsides.

Råna en Bank, Nej det inte min gebit, så man får nöja med det man har.

Drömma kan man för det kostar inget.

Häls 571

:mcride::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::spinny::spinny::spinny::spinny::spinny:

F

F.d. 50097

Guest

Ja, man lär ju få plats i dem i alla fall... Även om just den här friheten med att lätta kunna flytta på sig kanske försvinner.... Skulle vilja se interiören i släpet!? Vad har man där?

/Helena
Freedomtravel

Toppen