• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Resetips Düsseldorf

jonils

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2043
Medlemskap
2025
Hej var inne på Ryan Airs Hemsida och kollade resor och fick då till min förvåning se att dom har nästan gratis resor (ca 200kr/pers.tor.) till Dusseldorf under caravan saloon mässan i början av sept.Har själv inte tid men ngn.annan kanske har nytta av informationen.mvh kent.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Resetips Düsseldorf

Förmodligen tillkommer det flygplatsskatt, bagageavgift mm men det är förm. billigt ändå.
Reste för några år sedan med Ryan Air till Dublin från Göteborg.
Enligt hemsidan kostade det per person 39kr i ena riktningen och 139kr i andra riktningen.
Kostnaden blev för två personer strax under 1.700kr med alla tillägg men det är ju billigt ändå.

jonils

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2043
Medlemskap
2025
Sv: Resetips Düsseldorf

I detta fallet tillkommer endast bagageavgift om man nu måste ha detta för några dagar.mvh kent

Toppen