• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Resa i europa i sommar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rolf Wattskog

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
6129
Medlemskap
2022
Vi undrar om det finns någon som har tänkt sig ner i europa i sommar. Vi är ett par i 60-årsåldern som är sugna på att resa dit. Det skulle kanske passa er??

:mh4:

F

F.d. 52970

Guest
Sv: Resa i europa i sommar?

Vi reser ner i Europa om ni vill ring 08 55247731.vi är över 65.tak.

D

Deleted member 11118

Guest

Vi åker ungefär 20 aug och är borta 1 månad, Tyskland, Frankrike

F

F.d. 9344

Guest

Vi kanske ses i Budapest eller på någon ställpalts vid Baltonsjön:)
Första resan till Ungern tidigare Slovenien och Kroatien, Pulahalvön, Medelin längs ner på denna halvö kanon, Kristallklart vatten och kanonfin camping.
I Budapest hade vi tänkt ett par dagar på Helle camping som ligger bra till centralt.
Jag och gumman reser i börja av juni. Räknar lite på olika altenativ för överfaten till Tyskland.
Vi har tidigare tagit färjan Trelleborg-Sassnitz 4 tim. Hur jag än räkna så vet i sjutton om inte det är billigast:confused: Men har ni andra tips emotages dessa med tacksamhet.
Husbilen är under 6 m.

Rolf Wattskog

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
6129
Medlemskap
2022

Vi hade tänkt att åka i mitten på juli och sedan tre veckor framåt. Vi skulle vilja åka neråt Provance eller till norra Italien.

Maria och Rolf

F

F.d. 55370

Guest

Vi åker runt den 11 Juli till Cavallino i Italien :mh3:

F

F.d. 58289

Guest

hej prova YSTAD POLEN tror att det kostar ca 2000kr för bil och förare. Åkte 2011 08 denna turen till ungern mycket smidigt och närmare än från tyskland. Har provat olika vägar ner. då jag har hus där nere. ca 15 mil öster om budapest

Rolf Wattskog

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
6129
Medlemskap
2022

Tack alla som har svarat oss! Vi tänker på era svar och återkommer om vi tycker det låter intressant, tack ännu en gång.

Maria och Rolf Wattskog:spinny:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen