• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Resa Gran Canaria

F

F.d. 53358

Guest
Hej!
Vi har varit på resa igen, denna gång utan husbil.
Då Ritva är sjuk i cancer har hon väldigt svårt att gå och detta ställer ju till en hel del problem. Vi kontaktade Fritidsresor och fick kontakt med en kvinna som heter Sofia Berg. Hon har varit oerhört hjälpsam. Hon ordnade hotell Miriam i Puerto Rico, lägenhet nummer 405 som ligger i plan med hissen på 4e våningen. Vi fick med oss en permobil, hon ordnade med extra flygstol. Vi fick väldigt fin hjälp både på Landvetter och Las Palmas. Vi träffade Mila och Pepe som spelar o sjunger på La Bolera, av dessa fick vi en skiva. Vi hyrde en bil och reste runt på ön. Vi besökte Aldea där surfare riskerade livet i vågorna. Vägen runt Santa Brigida är så vacker att man tror man åker i en trädgårg. Resan gick bra, fast Ritva hade rejäl värk vissa tider. Jag är så glad att vi lyckats genomföra denna resa och träffa alla gamla vänner i Puerto Rico och dessutom många nya som har husbil.

Ritva och jag Uno önskar alla i husbilsklubben

God Jul och Gott Nytt År eller som i Spanien Felis Navidad

Toppen