• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reklam på sidan

F

F.d. 3088

Guest
En fundering har sett att det ligger reklam längst upp på sidan, hur får man dit det
och vad kostar det och behövs det.

personligen vill jag ha en sida utan reklam.Hoppas man slipper se en sida som Ex. Expressen eller aftonbladet med all reklam:swoon:
Gurra har talat

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Reklam på sidan

Det är endast på förstasidan som det finns reklam. En tämligen diskret sådan i mitt tycke. Jag är ingen förespråkare av reklam, speciellt när den blir färgglad, stor och dominierande. Det finns andra campingforum som gått andra vägen och har mycket reklam, till och med inne i ämnestrådarna. Det ger ett mycket rörigt intryck och gör sidorna svårlästa tycker jag.

Som sagt, så vitt jag vet är det inte meningen att vi skall få in mer reklam på sidan än vad som ryms i fältet till höger om HBK-loggan på första sidan. Klubben får några ören varje gång någon använder sig av länken som annonsen ger uttryck för.

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Lite Reklam är väl bra det ger lite pengar åt våran fina klubb!!:)

Country

F

F.d. 6238

Guest

Det är endast på förstasidan som det finns reklam. En tämligen diskret sådan i mitt tycke. Jag är ingen förespråkare av reklam, speciellt när den blir färgglad, stor och dominierande. Det finns andra campingforum som gått andra vägen och har mycket reklam, till och med inne i ämnestrådarna. Det ger ett mycket rörigt intryck och gör sidorna svårlästa tycker jag.

Som sagt, så vitt jag vet är det inte meningen att vi skall få in mer reklam på sidan än vad som ryms i fältet till höger om HBK-loggan på första sidan. Klubben får några ören varje gång någon använder sig av länken som annonsen ger uttryck för.
Förlåt mig Michael
, eftersom jag är lite TRÖG i kolan. Du menar alltså om jag går in och "läser" på deras Hemsida , så tjänar Husbilsklubben.se några ören???
Frågas????
mvh kurt

Inge Johnsson

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2024

Så mycket jobb som läggs ner på att sköta en sida som denna så är det nog tvunget att ansvariga kan tjäna en krona på reklam också. Väl unnat om där blir lite pengar över till de ansvariga som gör ett fantastiskt jobb.

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Jag skulle lätt stå ut med mer reklam på sidan, om inkomsterna användes till att gottgöra Web-ansvariga i klubben på något sätt.
Ni gör ett fantastiskt jobb!!! Hur länge orkar ni sköta den här sidan på fritiden? Helt ideellt??? Är det vanligt att så välbesökta sidor sköts enbart av ideella krafter?
:yes::yes::yes:

Sköt om er!!

MvH
Karianne

EssoJ

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2025

Har jag fatta det rätt att om man använder den länk som finns på denna sida, istället för att knappa in t.ex KAMA:s adress på egen hand, så trillar det in en liten peng till webbarna? Det är ju i så fall verkligen nyttig kunskap. Då kan man ju gå in och kolla på deras sida lite då och då, bara för skojs skull så där!

EssoJ

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det stämmer att använder vi länken i respektive annons så trillar det in några ören till HBK varje gång. Vilket inte är fallet om vi skriver in adressen manuellt i webläsaren.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Men detta ska inte missbrukas utan man använder det när man är intresserad av utbudet hos firman.

Toppen