• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reklam för spel på nätet

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Man kan inte öppna en sida på nätet utan att det kommer upp en massa reklam om spel på nätet. Detsamma gäller på TV. Faktum är att merparten av reklamen handlar om spel. Det står mej upp i halsen, allrahelst när man hör hur dessa spel ställer till det för folk.

Bennie:mad:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Reklam för spel på nätet

På nettet finnes det et effektivt våpen mot dette AdBlock Plus som kan plugges inn i Firefox og Chrome. Noen få websider reagerer negativt på at reklamen ikke blir vist, men de fleste fungerer mye raskere.

På TV er det bare public service kanalene som er fri for reklame. I Sverige er dette STV sine kanaler.

F

F.d. 50069

Guest

Jag är en tjurig gubbe när det gäller reklam, då helst på TV'n och kanske TV4 i synnerhet.
De produkter som det maras om ......bojkottar jag, alltså tvärtom effekt;)

F

F.d. 50069

Guest

Som tur är så har vi en inspelningsbar Box och är det bara så att man kommer ihåg det så brukar de intressanta programmen spelas in:)
Då snabbspolas reklamen åt pipsvängen.......

Faktiskt en bra pryl den där inspelningsbara......;)

S

StorDansk

Guest

Håller helt med, höll på att bli tokig, följ Knuts råd och installera Adblock Plus,
gjorde så för nåt halvår sedan, största effekten märker man på Facebook och
Blocket som jag upplever det, följer Anders och Jappes bojkottfilosofi :)

Toppen