• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reklam för SJ

F

F.d. 5322

Guest
Tror SJ är ute och reser lite med sin reklam.
I ett inslag är det ett barn som springer på toa. I ett annat är det någon som jobbar vid en dator där strömmen tar slut. Hon sätter i en sladd och laddar den.
I båda kommer det en text: Gör om det i en bil om du kan!

Det kan vi som har husbil! Inga problem alls :twitcy:

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Reklam för SJ

Hejsan, jag har också haft samma tanke när jag har sett reklamen.
Fördelen vi har är att vi kan åka från "dörr till dörr" :).
Tar man tåget så får man troligen skarva i resan med dyra Taxikostnader som komplettering till tåget för att komma ända fram, men den nackdelen finns aldrig med i tågsnacket, och under taxiresan så är det väl brist på toalett också :D.

JANKRO.

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Jag förstår inte varför en HB firma inte kör med motreklam,en HB som står vid en sjö.
HÄR KAN DU STANNA ON DU ÅKER HUSBIL,det kan du inte med tåget, om det överhuvudtagen går idag.
/Vidhem

F

F.d. 13449

Guest

Sen kan man ju fråga sig om man ska låta dottern gå på toaletten när man kör.
Men det är sant att jag oxå tänkt tanken, dock har min gammelbuss ingen toalett.

Toppen