Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag står mittemot er, i Roses och just så går det åska, blåser och regnar, men det blir säkert bättre. : Msn_stormy:Hej
Vi befinner oss i Sant Pere Pescadore ( Norra Spanien)och vi fick vårt första riktiga regn idag ( har haft lite duggregn igår)och det var ordentligt med Regn, Åska , Bixtrar,Än har det iallafall inte blivit prat om att byta ut bilen mot båt
Nu är det över så nu hoppas vi solen kommer igen
Gun
Hej
Vi trodde det var över, men det vände tillbaka.
Hoppas att det blir bättre i morron o neröver då vi fortsätter neråt nästa vecka
Gun
Det verkar som att många ha "bojkottat" Spanien eller!?
mvh.
Det är nog samma folk som reser ner i år oxå. Kronan är stark och vi lever nog relativt billigt här nere. Att det blir lite oväder får man stå ut med, sånt går över. Om du funderar på att åka ner tveka inteDet verkar som att många ha "bojkottat" Spanien eller!?
mvh.