Hej, har "kluddrat" i forumet några ggr. som intresserad, men kommer nu med en fråga som ny medlem!
Undrar om det är någon som har erfarenhet av hur vägningen, vid registreringsbesiktningen på bilprovningen, går till efter beg. import.
Jag tänker givetvis på tjänstevikten, väger de rakt av?, hur beräknar de hur mycket vätska som är i tankarna? Hur ser de på tyngre eftermonterade prylar, har de uppgifter om tjänstevikten för nya likvärdiga bilar utan utrustning och tar hänsyn till detta i beräkningen?
/Leif
Undrar om det är någon som har erfarenhet av hur vägningen, vid registreringsbesiktningen på bilprovningen, går till efter beg. import.
Jag tänker givetvis på tjänstevikten, väger de rakt av?, hur beräknar de hur mycket vätska som är i tankarna? Hur ser de på tyngre eftermonterade prylar, har de uppgifter om tjänstevikten för nya likvärdiga bilar utan utrustning och tar hänsyn till detta i beräkningen?
/Leif