• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reg.skylthållare

F

F.d. 52924

Guest
Hej på er!
Jag undrar om det finns neutrala hållare till regskylten,eller kanske med husbilsklubbens logga och nummer?
Med vänlig hälsning, /guran:)

bossebagare

HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8546
Medlemskap
2025
Sv: Reg.skylthållare

Vet ni priset vad priset blir,Och när kan man beställa om man vill ha.Med vänlig hälsning, Bosse

I

Iveco 35

Guest

Kommer att under veckan lägga ut bild och pris på dekalen.
Vänligen Olle.

F

F.d. 29979

Guest

Ta inte fram en dekal att sätta PÅ registreringsskylten.
Det är inte tillåtet att sätta ett märke på registreringsskylten.
Förordningen (2001:650) om vägtrafikregister.
Kapitel 7:8

8 § Registreringsskyltarna ska vara väl synliga och hållas i sådant skick att de lätt kan avläsas. Under färd får last eller annat inte placeras så att skyltarna inte går att avläsa.
Vad som sägs i första stycket gäller inte när en bil används i väghållningsarbete eller liknande arbete och den ena skylten skyms av ett redskap som används i arbetet.
På en registreringsskylt får inte något annat tecken eller märke sättas än ett sådant som har satts på skylten vid tillverkningen. Har ett märke satts fast på skylten enligt tidigare gällande bestämmelser behöver det dock inte tas bort.
Transportstyrelsen får meddela föreskrifter om den närmare utformningen av skyltar enligt denna förordning. Förordning (2009:936).

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Om jeg har hørt rett så er det snakk om en dekal til skylthållaren som HBK har tatt fram.

Toppen