• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reflexion

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Hej!
Jag "slog mig en tanke"!

Ibland, när man sitter här och "surrar" och läser och skriver, så tänker man: den där, han kan ju inte vara riktigt klok i hövvet!

Men så i nästa stund, så tycker man om samma person, när man läser hans/hennes inlägg på en annan tråd, att den där, det var en ovanligt klok och begåvad person.

Det går ju inte att bli förbannad på någon här! Det är högt i tak och smockorna dallrar i luften ibland, men till slut så är alla vänner igen.

Det är väl inte bara jag, som uppfattar medlemmarna i den här klubben på det viset, hoppas jag verkligen. Men jag kanske inte är riktigt klok i hövvet!

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Reflexion

Hej Jappe. Vem är klok i hövet,
Fråga inte mej, i min ålder så är jag jävligt glad att ha en normal -----
hls kurt

F

F.d. 14038

Guest

Okej, men det blir inte lika roligt. Roligast blir det om man har en egen åsikt och framför den utan att vara dum mot någon annan. Jag har inte kollat hur det står till med Höövet ännu, kanske är det hög tid.

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2026

Vet inte om jag skulle vilja umgås och diskutera med enbart " begåvade" människor!?
Det ger mer om det är en och annan "stölle" med.
Fy vad tråkigt att sitta där och "humma" och hålla med om allt!
Är väl en sån där som inte är klok i "hövvet" då! Har nog roligast då! :spinny:

E

Ebear

Guest

Varför ska man ödsla tid på att bli förbannad på andra? Det är bara "min puls" som går upp..

Senast redigerad av en moderator:
Toppen