• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rastplatskoordinater till latrintömning

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Rastplatskoordinater för latrintömning

Jag har ställt en fråga till Trafikverket om det finns en förteckning/lista med koordinater till deras rastplatser med möjlighet till latrintömning. De svarar med att det inte finns en tjänst som förmedlar koordinater till rastplatser. De har bara rastplatskartan som är gratis och kan beställas.
Synd tycker jag och har svarat med en önskan om att Trafikverket sammanställer en koordinatförteckning över rastplatser med latrintömning.

Fick dock detta tips Hmta GPS-Koordinater till fartkameror m. fl. waypoints där rastplatser ingår, men de överensstämmer tydligen inte med Trafikverkets syn på en rastplats.

Jag lägger in hemsidan "Posit" i forummets länklista eftersom hemsidan anger gps-koordinater till betydligt fler områden som går att tanka hem.
V-backen :wink:

Senast ändrad:
F

F.d. 3297

Guest
Sv: Rastplatskoordinater till latrintömning

Mjaaa, att tömma "svartvattnet" i en fartkamera vore väl en ide?
"Fart" på engelska betyder ju "fjärt"!

Toppen