• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rastplatskarta

Karin&Kent

FD HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
1946
Medlemskap
2023
Trafikverkets Rastplatskarta finns ju numera bara att ladda ner. Den går att skriva ut men på bara 2 sidor blir både karta och text så liten att det blir oläsligt, har någon tips hur man gör för att skriva ut på fler sidor eller om kartan finns att köpa någonstans.
Kent

Jokin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2025
Sv: Rastplatskarta

Vad jag har hört trycks inte rastplatskartan längre av Trafikverket. Den fanns ju för några år sedan gratis hos turistbyråer och liknande, och gick att skicka efter gratis från Trafikverket. Dock är rastplatserna ofta markerade på andra vägkartor utgivna av Motormännen och andra kartförlag. Hur uppdaterade dessa kartor är beträffande rastplatser kräver en del jobb för att kontrollera.

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Rastplatskarta

Ett alternativ är att ladda ned rastplatsfilen till POIViewer!

IMG_0438.PNG

Toppen