• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rapport om våren

F

F.d. 53018

Guest
Sv: Rapport om våren

Hei! Det var riktig dårlig gjort, direkte fornærmelig, å slenge ut et slikt vårtegn rett i ansiktet på en nordmann/klubbkaamerat 20km sør for Oslo som hutrer i vinterens inntil nå siste snøstorm. Nå for du ta deg sammen, Harry H,. og lære deg å ta solidariske hensyn til dårligere stilte klubbmedlemmer. Slikt gjør ikke en HBK-gentlemann...! Forstått? alfb

F

F.d. 25270

Guest

Hei! Det var riktig dårlig gjort, direkte fornærmelig, å slenge ut et slikt vårtegn rett i ansiktet på en nordmann/klubbkaamerat 20km sør for Oslo som hutrer i vinterens inntil nå siste snøstorm. Nå for du ta deg sammen, Harry H,. og lære deg å ta solidariske hensyn til dårligere stilte klubbmedlemmer. Slikt gjør ikke en HBK-gentlemann...! Forstått? alfb

Morn "alfb" !
Beste nordmann og klubbkamerat, eg må pröve og ta bedre hensyn framover.
Jag har icke aspirert på o bli omnämnt som "gentleman", medlem är godt nok.

Ha det, og mange vårhilsen

Harry Hymer :msn_photo::msn_sunglasses:

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025

Här på Sotenäset är det ivart fall snöstorm just nu, så några dagar bort är nog våren :)

Toppen