• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rapport från Bolnuevo

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Rapport från Bolnuevo

On the road! Det tar noen uker før vi er sør hos dere for noen uker før jul.

F

F.d. 52994

Guest

Har legat nästan hela dsgen på playan i Puerto Mazarron, jätteskönt i vattnet, man mår som en prins

F

F.d. 16416

Guest

Hej på Er!

Låter helt underbart skönt.
Skulle gärna dyka upp om inte M-L vore så ung!!!! Plikten kallar ännu dessvärre.
Förbereder dock kommande njutningar söderut med att montera en AC i bodelen.
Hoppas att allt har gått bra för Er och att Forden spinner på som vanligt.
Har Ni hoj med er ner????

Roadglider

Senast redigerad av en moderator:

Ulla&Gunnar

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1337
Medlemskap
2025

Det är väl bara plus att M L är ung, Har en Honda Innova 125 med i garaget inga problem . Bara kul. Forden går jättefint . Förbr. Varberg-Bolnuevo 310 mil 0,81 mätt vid tankning. Godkänt.

F

F.d. 16416

Guest

Bra värden.
Letar fortfarande släp för vår HD för härligt kunna röra sig utan att riva allt!
Roadglider

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025

Själv får vi nöja oss med en riktigt fin höstdag med sol och hög luft. Läge för en långpromenad innan " slaget om Skåne " börjar, Malmö - RBK. Viasat hockey kl 15.00

Hans-Gunilla

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2736
Medlemskap
2025

Vad underbart att sola och bada! Vi åker från Åsa i Halland den 14 okt, vi är lite tveksamma om vi skall stanna på La Marina eller Bolnuevo. Vi har inte så stor erfarenhet av husbilscamping i Spanien. Har en hel del frågor: Kan man se TV där, vi har Oyster digitalbox? Finns det cykelvägar in till samhället? Hur brukar vädret vara i december? Några tips om vad man man bör ha med sig! Det låter ju trevligt att det finns många svenskar där, för vi talar inte spanska. Vilken väg körde ni ner?

Hälsningar Hasse & Gunilla

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Låter trevligt hoppas bilen håller:) Åk till Jr Larmcenter tror nog du bör ha Svt World kort. Lycka till på resan är lite avis.:spinny:

Adde09

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
3098
Medlemskap
2025

Låter härlig är G.
I dag har jag varit och fylt dom spanska gasflaskorna i Ekeby, så på fredag drar vi söderut via franska atlantkusten o Portugal för att i dec/jan komma till Spanien. Hoppas att det fina vädret är med oss i år.

Renee o Janne

F

F.d. 29953

Guest

Hej
Vi lämnade Sverige 20 sept och kom till till Marjal Camping i Guardemar del Segura 1 okt. Vi hade 3 verkstadsbesök och en hotell övernattning på ner vägen. Allt löste sig till slut.
En vecka har gått med fantastiskt fint väder och härliga bad i havet. Så här skall livet vara när det är som sämst,,,,,,
Vi åker hem i dec.
Hälsningar
cegecc/Christer:spinny:

F

F.d. 1649

Guest

Hej.
Jag hinner inte komma ner förrän i december,just nu håller jag på att mura in en nyrenoverad Högfors vedspis.I kväll bär det av till Nykarleby för att dansa till Fernandoz.
Curtan jag såg att Du flög ner,har Du köpt husvagn där eller var bor
Du?
Mvh Jan-E.

F

F.d. 52994

Guest

Hej.
Jag hinner inte komma ner förrän i december,just nu håller jag på att mura in en nyrenoverad Högfors vedspis.I kväll bär det av till Nykarleby för att dansa till Fernandoz.
Curtan jag såg att Du flög ner,har Du köpt husvagn där eller var bor
Du?
Mvh Jan-E.
Av olika anledningar så fick husbilen stanna hemma den här gången. Jag har hyrt en lägenhet inne i Puerto Mazarron av en bekant. Jag har däremot planer på att köpa en husvagn till nästa vinter och ställa upp. Tyvärr så blev jag av med platsen, så jag får ställa mig i kö. 2100. Kan tillägga att nu regnar det av bara den

Senast redigerad av en moderator:

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

Vi glider in på Bolnuevo om några dagar, på väg till Cabopino.
En mellanlandning är även planerad till Roquetas del Mar.
Just nu befinner vi oss på Edens camping i Peniscola, betydligt svalare än förra året vid denna tid.

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025

Kan lämna följande rapport från Bjärehalvön i Skåne.
Kanonfin höstdag, just nu 8 gr, risk för frost i natt.
Grattis till Er som sitter och njuter under söderns sol.
Nästa år är vi med!!
Hasta-Luego!!

F

F.d. 29985

Guest

Hej!
Vi åker mot Spanien, slutet av november. Vi är nya husbilägare och pensionärer.
Finns det plats kvar i Bolnuevo ska man boka plats, vad kostan en månad?
Ska man ha internationell camping-kort?
Tack i förhand//Juhani

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Betal 400 euro for en bono en av de første dagene - den varer noe mer enn en mnd med 10,50 pr. dag. Skal en være lenger så kan en mikse 400 og 500 euro bono for å komme tett opp til full pott ved avsluttet besøk. En evt. rest kan en ta med ved neste besøk.

F

F.d. 52994

Guest

Hej!
Vi åker mot Spanien, slutet av november. Vi är nya husbilägare och pensionärer.
Finns det plats kvar i Bolnuevo ska man boka plats, vad kostan en månad?
Ska man ha internationell camping-kort?
Tack i förhand//Juhani
Det går inte att boka i förväg, man får ställa sig i kö och ta en plats när det blir ledigt

görank

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
5340
Medlemskap
2023

Är det tillåtet med hund på Bolnuevo? Deras information på hemsidan är på spanska, det är därför jag frågar. Har försökt översätta med Google utan framgång.

Toppen