• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Raggeträffen??????

F

F.d. 7997

Guest
Hej allesammans .!

Har hört talas om Raggeträffen hit och dit , men vad är det? En träff hos Ragge??? Och vart ligger det ?
Stig 296

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Raggeträffen??????

Hej Cipro & alla andra
Ragge träffen började väl med att jag o min sambo Ragge gick med i klubben.Sedan när Elmia nalkades så ringde jag ordföranden o föreslog att vi kan ha en träff hos oss. Det var ca 85 bilar som kom. Vi hade lite allsång i vårat "samkvämstält`"på kvällen och satt även o pratade med varandra om allt o inget. Sedan tog de som skulle in till Elmia bussen.Busshållplatsen är ca 25 m från ställplatsen.Jag tror att alla var nöjda,förutom att det blåste som attan.Vi hade tänkt att dra not så att alla fick fisk!
Detta ställe ligger på gamla riksettan mellan Huskvarna o Gränna o heter Drättinge (Stefansdal).Jag hoppas detta duger som lite inf./Susanne ragge358;)

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Cipro-04;

Kan dessutom tillägga att Ragges är en av dom vackraste platser som vi har inom räckhåll från Göteborg.
Jag berättar detta eftersom Susanne är "Hemmablind" hon ser allt det vackra varje dag så hon är "VAN".

Sedan att Ragge själv Flyger ultralätta Flygplan gör ju saker mycker mer spännande.
Min slutkommentar är att om du vill vara med på en trevlig träff, ja då får Du inte missa "Raggeträffen".

Ragge HIMSELF har lovat till nästa träff att Sjunga OVAN DÄR tre ggr GGR)
både med gitarr och utan.
Hls från kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

• Gilla
Reaktioner: Siw

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

F Kurt! Ragge har reda börjat men han hittar inte noterna o texten. Gustav har även börjat spela piano denna helg så det är ej lungt här i huset.Jag flyttar snart ut till husbilen!
:yes:

Senast ändrad:
F

F.d. 7997

Guest

Hej,
Jag tackar så mycket för denna info som vi fått av er alla, angående RAGGES

hälsningar sipro-04 Stig

Senast redigerad av en moderator:
Toppen