• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Radiostyrt tack

Leammi

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
737
Medlemskap
2025
Sv: Radiostyrt tack

Vill tacka alla som bidrog till en rolig radiostyrd träff i Ragglanda,som tur var fanns Dr.Gunnar med personal på plats för vi höll på att skratta ihjäl oss.

Hälsningar Anders o Berith 2360:applaus::applaus:
Vi vill också framföra stort tack till alla för en trevlig helg. Nadja var helt slut efter Teknik-Lasses lekar och bus.

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Tack alla goa vänner för en underbar helg i radiostyrningens tecken, jag blev väl lite så själv.
Tack Gunnar för träningsvärken i mina skrattmuskler, och tack för vaccinet.
Detta var verkligen en lekhelg för oss gubbar, tack Ragges för att ni finns och för att vi fick kracha hos er:D
Vi hoppas att få leka hos er igen, Ragge vill nog låna min tanks.
MVH KEJO 20 med hustru

eddma

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
981
Medlemskap
2025

Håller med tidigare talare,
Stort Tack, för att ni alltid
ställer upp för oss alla,
Ragge & Susanne.
Sänder även ett stort
Tack till vår "Doktor" Gunnar &
Lillemor, för allt ni bjöd på,
både mat & ett gott skratt.
Samt alla trevliga nya
kontakter, och såklart
de gamla.
Eddy & Madde :wub::twitcy:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Vi får också tacka för en trevlig helg med er alla som var här,ett jättekul gäng.
Man fick ju se många havererade plan dessutom:wink:.
Ett särskilt tack till ja gissa vilka, för punch, ärtsoppan,svagdrickan,humorn,skumpan,allt tilltugg,och bullarna o pepparkakorna.
Givetvis till Gunnar o Lillemor såklart.
Ta nu väl hand om er o kram på er.
/Ragge o Susanne
Zimba o Gustav

F

F.d. 2692

Guest

Tack alla goa medlemmar och även väderguden som gjorde denna helg till en superhelg. Att det gick mer tid till att reparera än att flyga beror mest på att träden hade flyttat på sig, ska ta upp detta med Ragge vid ett senare tillfälle. Hoppas fler blev bitna av denna eminenta hobby. Ger mycket motion, gick säkert flera hundra meter för att plocka upp störtade flygplan.

Speciellt tack till Susanne & Ragge för att vi får vara hos er.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

JanneEkans plan var ett ganska lättreparerat plan som tålde hårda smällar. Värre gick det för denne något bedrövade medlem (har tyvärr glömt namnet) som här studerar sin lätt kvaddade helikopter som befinner sig i en helt annan prisklass än de små superlätta plan med tysta fina elmotorer som JanneEkan m.fl. flög med.

helikopen.jpg

majbritt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
2922
Medlemskap
2025

:music-icon:Tack Susanne och Ragge för att vi fick vara hos Er.Tack även till alla trevliga HBk are som var där.Tyvärr kunde vi inte vara mer än en dag (Maja har inte kunnat klippa navelsträngen på lillpojken 22 år)ÅÅÅ Gunnar jag har ont i magen fortfarande tror inte det var ärtsoppan, har förresten kollat fotorna på din resa med ragge. Ni som inte trodde dom varit i Egypten skickar med bildbevis. Hoppas vi ses snart. Ronnie och Maja

Bilagor

• 104_1364.JPG
    104_1364.JPG
    154,6 KB · Visningar: 3

Irén o Peter

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
412
Medlemskap
2025

Vi vill också TACKA för en jätte trevlig helg i RAGGLANDA. Vår första HBK-träff men inte den sista.
Tack för en spännande flygtur med RAGGE, och all trevlig och glad musik och alla trevliga människor.

Irén och Peter (mannen med den kvaddade helikoptern)

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030

Tack alla goa medlemmar och även väderguden som gjorde denna helg till en superhelg. Att det gick mer tid till att reparera än att flyga beror mest på att träden hade flyttat på sig, ska ta upp detta med Ragge vid ett senare tillfälle. Hoppas fler blev bitna av denna eminenta hobby. Ger mycket motion, gick säkert flera hundra meter för att plocka upp störtade flygplan.

Speciellt tack till Susanne & Ragge för att vi får vara hos er.

Nu stundar en helg utan HBK träff, trädgård osv.
Maskrosorna har tagit fart i håret på mig, så det är inte bara trän som flyttar sig på Ragges mark.

Träningvärk blev det av att knata den krokigaste vägen till kafet på andra sidan sjön å tillbaks igen.

Nu kammar jag mig och vi tackar för en trevlig helg!

Stephan och Karin

Toppen