• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Radio Gotland

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
REKLAM

Radio Gotland är den lokalkanal som har flest lyssnare (flera år i rad). På dagtid lyssnar jag alltid på Radio Gotland och nu har dom precis spelat "En gång jag seglar i hamn". Mina favoriter är Lasse Ahnell, Eva Sjöstrand, och Marie Winarve.

Spelare - Sveriges Radio

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Radio Gotland

Hej Gunilla o Kenth!
Nu gör ni så mycket reklam för Gotland så nu är det på sin plats att ni förklarar vad dom håller på med.
Kolla här. Webbkameror.se - Visby, Gotland, Stora torget, St:Karin ruin, Munken, Munkkällaren, Gute, Gutekällaren, Bakfickan, Stortorget, innanför ringmuren, ringmur, torg, webkamera, webcamera, webcam, webbkameror
Tackar på förhand om svar!
icon12.gif

Mvh. "Ps" det behöver inte vara detaljerat!! (nu trampade jag icke "Citerarna" på tårna)"Ds"

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: Radio Gotland

Det officiella Målet är att skapa ett flexibelt torg som snabbt kan ordnas för olika typer av verksamhet såsom parkering, torghandel eller arrangemang.

Den officiella Visionen är en mötesplats året om för en mängd tänkbara scenarier; de små mötena på tu man hand, den större samlingsplatsen, uppslutning kring offentliga filmvisningar och konserter, ”krögarnas dag” och vimlet kring uteserveringarna mm. Det är en intressant och användbar yta att skapa olika arrangemang på. Ruinen S:ta Katarina nyttjas mer och har en framträdande gestaltning på torget. Det är en trygg och säker plats att vistas på. Stora Torget är den naturliga knutpunkten i Visby.

Senast ändrad:
Toppen