• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

RADERADE INLÄGG

F

F.d. 25020

Guest
Tendensen att det skrivs en massa ( skit mm ) på HBK s hemsidan syns eftersom det plockas bort eller flyttas en massa inlägg BRA TYCKER JAG. Mvh 220 Sture i Pajala:singing-icon::singing-icon:

Senast redigerad av en moderator:

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Sv: RADERADE INLÄGG

Tror inte inläggen flyttas p.g.a att man tycker dom är "skit".
Flyttas under passande rubrik hoppas jag. Häggen i Umeå

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Jag tycker den här skittråden skall tas bort!

Förlåt Sture, kunde inte låta bli ;)

F

F.d. 52920

Guest

Förstasidan ÅTTA inläggflyttade säger väl en del.....:swoon::swoon::swoon:

Här hittar du Sture alla inlägg senaste dygnet (klicka på SÖK)

imgp2396__skrivbordsuppl_sning.jpg

Och sedan på (Hitta dagens inlägg)
imgp2397__skrivbordsuppl_sning.jpg

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

De trådar som flyttas är endast de som ligger i fel ämneskategori, till exempel en tråd om batterier i Under markisen flyttas till ämneskategori Elförsörjning osv.

Jag vill passa på och uppmana alla som startar nya trådar att tänka igenom vad den skall handla om och se om det finns någon lämplig ämneskategori att lägga denna i. Gör så här:
  1. Tänk igenom vad din tråd skall handla om
  2. Gå till förstasidan genom att klicka på loggan överst på sidan
  3. Välj ämneskategori i spalten till höger
  4. Klicka på knappen Nytt ämne över tabellen med alla gamla trådar i detta ämne
  5. Skriv en förklarande rubrik som beskriver din frågeställning så bra som möjligt (för att skapa intresse och snabbare svar)
  6. Skriv din text
  7. Klicka på Förhandsgranska och kontrollera ditt inlägg
  8. Gör eventuella korrigeringar
  9. Klicka på Skicka svar
De få trådar eller inlägg som raderas är sådana som strider mot forumreglerna som finns att läsa genom länken i den mörkblå listen längst ner på sidan.

B

Byggare Bob

Guest

Håller med dig Lasse G.
En vidare fråga är vem som skall bedöma vad. Det är inte alls säkert att vi definierar skräp på samma sätt, beroende av bl a utgångspunkt. Men visst jag tycker det finns mycket skräp som skrivs här på forumet men tycker vi lika?
Här finns ju webbare som modererar och det räcker väl till och blir över ibland.

Hoppa över det som du tycker är skräp!

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Hur kan man tycka att det skrivs skräp här på sidan:quest: Man kan o får ju skriva om allt om tråd och rubrik är rätt. Vill man inte läsa så blir det då lättare att sålla bort vissa trådar.

Problemet är som tidigare nämnts att rubriksättningen har en hel del mer att önska. Ibland verkar det som om en del tror att om rubriken är kryptisk så läser flera med mera svar på frågan. Tror det irriterar mer.

F

F.d. 29841

Guest

Hej Sture
Hur har det det med myggen.?

Gott Nytt på dig.
/Vidhem

F

F.d. 25020

Guest

:msn_wink:Med myggen är det bara bra. I övrigt kan jag se efter mitt inlägg att vi tänker väldigt olika och meningen med mitt inlägg var nog det att få se alla reflektioner. Ha det Mvh 220 Sture i Pajala.:msn_wink::msn_wink:

F

F.d. 29841

Guest

Hej igen
Det är nog så Sture att det finns lika många uppfattningar här , som det finns medlemmar.
Helst ska man ha hund eller katt här å tycka att allt är bra.
Har man sen en avvikande uppfattning är det kört.
Å har man sen en NORDIC utan vintertäcke är man inte mycket värd.
Föpr det ska vara Tyskimporterat.
Du varför TÖRS inte ALLA HBK:are sätt ut sitt medlemsnummer? jag tycker det är skit svagt av dem.
Stod en CONCORDE här vid oss i Mora som bara hade dekale.
Ha det tillls vi ses.
/Vidhem

RiRos

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2025

Har aldrig i mitt liv satt en dekal på min bil,tänker inte göra det heller. Har varit medlem i golfklubbar m m och de har haft dekaler man ska sätta på bilen ,men icke sa nicke inte min bil. Jag köper majblommor men inte till bilen t.ex.

Toppen