• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Radera inlägg

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Hej jag undrar hur man raderar ett inlägg som man själv skrivit, kan man göra det själv eller måste man ta kontakt med styrelsen?

Hälsningar Berra

Senast ändrad:

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Radera inlägg

Du kan ju klicka på redigera och bara lägga in en smiles.

Senast ändrad:

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Det bästa är att använda sig av kontakta oss längst ner på sidan så plockar Webbarna bort det det så fort de hinner.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Mitt förslag är inte så bra om man väntar för länge. Då har redigeraknappen försvunnit.

Sen tycker jag att man ska inte ta bort inlägg för det kan trasa sönder tråden. Någon kan redan ha kommenterat det inlägget.

Så det är nog bäst att "tänka efter före".

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2025

Anledningen är helt enkelt att ett ämne kan bli helt obegripligt om man tar bort ett inlägg som flera svarat på.
Har den som svarat dessutom använt "citera" så finns ju inlägget även där och det kan ju den som skapat ilägget ifråga aldrig komma åt.
/Nisse

Toppen