• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Radera fil

F

F.d. 52994

Guest
Jag försöker att radera ettr inlägg under reseberättelser, men jag hittar inte någonstans att radera det. Tacksam för hjälp
Curtan:confused:

F

F.d. 52994

Guest
Sv: Radera fil

Tac för det. Jag fick till den till slut, så nu är jag nöjd. Jag funderar ändå på hur man raderar ett inlägg.
:twitcy:Curtan

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Det kan endast vi Webbare göra.
Vill man ha något raderat så skicka ett PM eller mail eller släng in en blänkare som du gjorde så fixar någon av oss det

F

F.d. 52994

Guest

Tack då vet jag. Jag fick till det som jag ville, så reseberättelsen får vara kvar. Om nåt halvår blir det en ny reseberättelse, men då antar jag att det bara är att redigera den gamla.
Curtan

F

F.d. 410

Guest

Tack då vet jag. Jag fick till det som jag ville, så reseberättelsen får vara kvar. Om nåt halvår blir det en ny reseberättelse, men då antar jag att det bara är att redigera den gamla.
Curtan

Vadå redigera den gamla!!!! En sån fin berättelse skall inte redigeras.
Nä du! vi förväntar oss en ny, för du gör väl inte om samma resa igen?:spinny:

F

F.d. 52994

Guest

Tack för det Andershj. Jodå, vi åker till Spanien nu den 2 Nov och jag skall nog försöka att krafsa ner något lite från den resan, det är förövrigt första gången vi åker över vintern, så det skall bli spännande. Jag hoppas att vi träffar på HBK:are där nere.
Mvh Curtan

F

F.d. 410

Guest

Curt,
det hoppas jag du berättar om, detta är något vi verkligen är sugna på. Jag slutar jobba vid årsskiftet och detta med sydeuropa över den trista vintern är verkligen något som hägrar för oss. Nästa år har vi tänkt göra vår premiärtur men hoppas då att man kan göra detta i sällskap med några andra.
Hoppas ni får en bra resa.

Anders

Toppen