• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Röstkommando Garmin 770 Camper för flera BC 40 Wireless kamera

jdjiveco

HBK Medlem
Inlägg
301
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
5761
Medlemskap
2024
Har en Garmin 770 med två Wireless kameror. Röst kommandot är "Visa Video" och då aktiveras "standard" kameran. Men hur ändrar jag via röstkommando till Wireless nummer två kameran ? Någon som har två BC 40 ? (Är tacksam om kommentarer hör till min fråga..tack på förhand)
 

Tommy N

HBK Medlem
Inlägg
503
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Har en Garmin 770 med två Wireless kameror. Röst kommandot är "Visa Video" och då aktiveras "standard" kameran. Men hur ändrar jag via röstkommando till Wireless nummer två kameran ? Någon som har två BC 40 ? (Är tacksam om kommentarer hör till min fråga..tack på förhand)
Är lite osäker men kunde man inte döpa om resp kamera?
 

jdjiveco

HBK Medlem
Inlägg
301
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
5761
Medlemskap
2024
Har inte listat ut hur man kan aktivera kamera nummer 2. Komandot "visa video" aktiverar endast "standard kamera". Enda sättet är att trycka på andra kamerns icon på 770. Lite opraktiskt om garmin 770 sitter långt fram på husbilen
 
Toppen