• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rösta!

F

F.d. 53000

Guest
I senaste numret av tidningen Husbilen, kan man rösta om hur man vill att en husbil ska se ut. Det är 5 st att välja på, rösta gärna!
Knyttet.:cool:

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Rösta!

Finns den på nätet, annars blir det inget....

hälsning
jyrki

F

F.d. 53000

Guest

Röstningen jag skrev om är i tidningen HUSBILEN,det finns 5 stycken semifinalister som har inrett en husbil som är 9 meter lång ,jag utgår från att alla har någon vana av att åka husbil ,det skulle vara roligt se vad klubbens alla prominenta medlemmar tycker ,för egentligen finns det ingen perfekt husbil de flesta ändrar alltid något,när vi inredde bilen så utgick från att en bil på 9 meter kostar utrustad kostar minst 1 million .Det är kanske inte så vanligt att barnfamiljer köper en sådan bil ,så min inredde bilen så den skulle passa två stycken lite bortskämda personer.Hälsningar Yngve:twitcy:

F

F.d. 53000

Guest

Tidningen och nätet är inte överens har inte samma inredningar, så något har blivit fel Yngve:twitcy:

Toppen