• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rödby-Puttgarden ToR

ChalleW

HBK Medlem
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
3327
Medlemskap
2025
Scandlines lämnar ju inte någon rabatt på endast Rödby-Puttgarden färjan vilket inte är så kul för för en annan som vill åka så lite färja som möjligt. Vore kul att kolla hur Scandlines ställer sig till ett förskottsbetalt "storköp" av ToR biljetter för nämnda färjeförbindelse.
Vad kunde man få för pris på t.ex. 500 ToR biljetter för husbil giltiga under 2009.
Åker själv minst 2 ggr per år denna väg, så 500 biljetter vore väl inte så svårt att kränga här Under Markisen.

Challe (smålänning till kropp & själ, märks det ?)

F

F.d. 52938

Guest
Sv: Rödby-Puttgarden ToR

Hej !
Jag tror att vi har 10% rabatt i klubben, ivarje fall va det så 2008 .
Det har jag fått på våra resor.

Mvh FraMia1014:music-icon:

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Stämmer det verkligen att vi har rabatt även på delresor enligt ovan? I vart fall lyckades jag inte utverka någon rabatt på enkelresa Puttgarten - Rödby på väg hem från kontinenten i höstas (hade åkt ut via Gtb - Fredrikshamn).
aake

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Biljetten måste köpas i Danmark eller Sverige för att NMC-rabatten skall gälla.

Toppen