• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Röda streck efter h.bilssidan.

Rotax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
976
Medlemskap
2026
För ett par veckor sedan lånade jag ut husbilen till en måg med familj. Efter återlämnandet upptäckte jag röda märken efter husbilssidan. Det var som om något eftergivligt hade tagit uppe vid alkoven, sen hoppat över alkovfönstret och slagit emot i överkant på dörren och sen efter en halvmeter åter träffar husbilssidan osv. med kortare mellanrum.
Det är klart, jag konfronterar mågen och frågar om han kört på något. Näe det kan jag inte erinra mej, säger han. Vi funderar bägge och åker till platser där vi varit och kollar, men ingenting. Det blir rubbing och vaxning för att få bort dom röda märkerna.
Igår kom vi hem efter en härlig tur längs vildmarksvägen bl.a. När jag svänger in till bostadsområdet håller höger och träffar en basketställning!!
Här har jag nästan beskyllt mågen för påkörning, så jag får köra med rubbing och vax en gång till.

Toppen