• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Röd text!

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Morn!

Varför står HBK Nr: med röd text hos mig?

Ser det inte hos någon annan!!

God Förmiddag, schmid
HBK-Nr: 353
Medlem:
2013

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Röd text!

HBK-nr: står med röd text för det är så många som inte vet och hittar sitt HBK nummer och skickar mail för att fråga vilket nummer de har.

Så denna lilla färgändring kanske gör att fler uppmärksammar sitt HBK Nummer.

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025

När jag ser min röda text så har jag en stor ruta till höger där det står varför den är röd. Borde komma upp hos alla. Dessutom är den rutan med nästan överallt som påminnelse om medlemsavgiften. Det är bra så att man inte missar. Min blir nog grön 2014 inom kort.
Ha det bra alla!

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Ett förtydligande!!

Det är inte bara 2013 som står i rött

Utan även HBK Nr:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Jag har betalat fram till pensionen (grön), sen får vi se om det går att undvika (rött)... Min granne berättade att man kan låna på lägenheten och då är det ingen fara : )

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Ett förtydligande!!

Det är inte bara 2013 som står i rött

Utan även HBK Nr:

Det var just det som Håkan påpekade! :)

Det syns endast i egna avataren på första sidan.

Vi får en hel del som frågar om vilket medlemsnummer de har för att kunna skriva det på talongen vid inbetalningen.

F

F.d. 53358

Guest

Hej!
Det är mitt fel att det blev ändrat. Jag såg den gula färgen väldigt dåligt, så jag bad om en vassare färg, vilket vi fått. Inte trodde jag att det skulle få en sådan reaktion på detta, men nu är skadan redan skedd och vi får väl leva med den röda färgen. Nu ser jag i alla fall årtalet 2013.
Ha de Uno

F

F.d. 17667

Guest

Vid eventuell höjning av medlemsavgiften 2015 eller senare...kan det möjligen bli administrativt merjobb för "medlemsavgiftansvarig" att hålla reda på dem som redan nu betalt en hundring för år 2015 o framåt... inte vet jag...bara en fundering. Storleken på medlemsavgiften beslutas väl i samband med årsmöte och enbart för närmast följande verksamhetsår. Eller så är det inte så...som sagt...bara en fundering.

T

Teddi

Guest

väldigt va röd ja har blivit,,har ju aldrig varit #väntervriden#:p mer åt ultrahögern då om man säger så,,
har fösökt få bort det med tusch-penna,,de hjälper inte,,blir bara kladdigt,,:D

T

Teddi

Guest

hur bär du dej åt olle?:p nummer ett i den högre herarkin tycker ja du förtjänar olle,,
kommer o hälsar på till våren,,med eller utan färgpatron,:D,

Toppen