• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

råttor

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: råttor

Råttor i Askersund??Det fanns inte när jag bodde där,jo föresten när jag jobbade på konsum (där Åhlins ligger nu) på 60talet,sålde vi en del hönsfoder i lösvikt då fick man slå till på säckarna innan man körde ner skopan , o dom var stora ush uch. prova med enris kring hjulen det är ett ett gammalt beprövat trix hälsningar lasse o margareta Johansson medlm nr 6977

mojjen

HBK Medlem
Kommun
Askersund
HBK-Nr
4526
Medlemskap
2025

Hej Lasse

Jag kommer ihåg när du jobbade på konsum i Askersund.
Fick låna din flakmoppe en gång när jag hjälpte till som springpojke där.
Jag hette också Johansson på den tiden, Arne i förnamn, kanske du kommer ihåg mej ???

F

F.d. 53012

Guest

Råttor i Askersund??Det fanns inte när jag bodde där,jo föresten när jag jobbade på konsum (där Åhlins ligger nu) på 60talet,sålde vi en del hönsfoder i lösvikt då fick man slå till på säckarna innan man körde ner skopan , o dom var stora ush uch. prova med enris kring hjulen det är ett ett gammalt beprövat trix hälsningar lasse o margareta Johansson medlm nr 6977

Mycket bra med enris gammalt och beprövat, pipljud som skall skrämma iväg fungerar inte det har min granne försökt med och det gör inte något men när det kom in enris så stack dom som en avlöning. Men det finns säkert åsikter om det också.

mojjen

HBK Medlem
Kommun
Askersund
HBK-Nr
4526
Medlemskap
2025

hej igen

nej det är inte lätt för dej att minnas mej , jag jobbade bara över en julhelg på konsum
och var inte så gammal (barnarbete?). Jag är bror med Sture, Oddvar, Eva, Solveig Johansson. På den tiden bodde vi på Lilla Bergsgatan.
På somrarna bodde vi i mitt föräldrahem i Björstorpskogen, som jag numera äger sedan ca 1978....

Toppen