• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rådvill

Roggan & Irene

FD HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2996
Medlemskap
2022
Jag har sedan en tid haft husbilen ute på Blocket. Idag fick jag ett SMS på engelska från ett okänt långt telefonnummer som jag inte lyckats identifiera. Personen ville att jag skulle svara till en email adress. Inget namn heller.
Ska jag bry mig om att ens svara på det här? Jag har ingen större lust att avslöja min email adress till någon som jag inte kan identifiera.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Rådvill

Om du har litt lyst til å leke litt med slike så registrer deg en ekstra epost adresse. Det finnes massevis med steder en kan lage seg en adresse: mail.com, gmail.com, outlook.com, yahoo.com, yoahoo.de bare for å ta med noen av de større gratis sitene.

F

F.d. 25282

Guest

Hej du skal ikke svare på sådan en henvendelse, :mad: det er stor risiko for at du står som taber

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Hej Det är inget att fundera på. Hade flera som ville betala förskott och som hade fraktbolag färdiga då jag tidigare haft bilar till salu. Många av dem har varit i amerikanska flottan och inte hade tid att själva hämta bilen. Man undrar varför så upptagna personer alls skulle vara intresserade av gamla husbilar...
Lycka till med försäljningen

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Det är väl ok att sälja till en sådan köpare som helst så länge man får hela köpesumman i kontanter vid avhämtande. Det gäller väl alltid oavsett om dom ligger i amerikanska flottan eller som jag råkade ut för, en som låg på sjukhus i Australien. Jag accepterade köparens bud med svaret : hela köpesumman i svensk valuta då bilen hämtas & så var det slut med den affären vilket också var väntat.

Bennie

Toppen