Torbjörnh
HBK Medlem
Hej Jag ska köpa mig en husbil vad Rekomenderar ni för någon för året runt bruk ska man satsa på vattenburet gasol eller luftvärmepump och vilken storlek behövs för max 4 personer har endast b körkort tagit det 2001 vad Rekomenderar ni bensin eller diesel är ny inom det här har hittat en undrar vad ni tror lite förjöjd fuktighet i dusch utrymmet är sånt något som man ska undvika eller tror ni att det går att leva med vill helst slippa renovera husbilen som jag hittade på blocket tacksam för råd Dethleffs A640 -93
Årsmodell: 1993
Mätarställning: 19563 mil
Färg: Beige
Typ: Husbil-alkov
Info: Diesel, 5st bäddplatser, Kyl + frysfack. Gasolspis, Varmvatten, Cd-stereo, Cykelställ för 3st cyklar, Stege, Takrail, Dragkrok 1500kg släpvagnsvikt, Markis, Stödben, TV-antenn, Värme-luftburen, Brandsläckare, Längd:6.90m Totalvikt: 3100kg Tjänstevikt: 2920kg, Lastvikt: 180kg, DENNA BIL SÄLJES SOM RENOVERINGSOBJEKT= INGEN GARANTI
Årsmodell: 1993
Mätarställning: 19563 mil
Färg: Beige
Typ: Husbil-alkov
Info: Diesel, 5st bäddplatser, Kyl + frysfack. Gasolspis, Varmvatten, Cd-stereo, Cykelställ för 3st cyklar, Stege, Takrail, Dragkrok 1500kg släpvagnsvikt, Markis, Stödben, TV-antenn, Värme-luftburen, Brandsläckare, Längd:6.90m Totalvikt: 3100kg Tjänstevikt: 2920kg, Lastvikt: 180kg, DENNA BIL SÄLJES SOM RENOVERINGSOBJEKT= INGEN GARANTI
Senast ändrad: