• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Råd och tips

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025
Sv: Råd och tips

Egentligen är den här tråden onödig, men det fanns anledning.
Att det skall vara så svårt att tacka när man fått de råd/tips som önskades.
Kanske är det en generationsfråga ? eller ? Tycker att det hör till normalt folkvett !
Följden kan mycket väl bli att man struntar i att ge råd och tips. Vem vinner på det ?
Har faktiskt tryckt på tackknappen några gånger eftersom jag tyckte någon borde göra det,fast ärendet ej berörde mig.Medlemmen kanske hade lagt ner en del tid/arbete för att försöka hjälpa.
Nu menar jag inte att det skall gå inflation i tackandet.:):):)

Jojje

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

Ja du Jojje, vad skall man säga!

Jag vidhåller mitt förra inlägg, otack är världens lön.

..... Jag har tipsat vid flertalet tillfällen
..... Jag har påtalat säkerhetsrisker runt att använda öppna wlan

Men oftast möts man av tystnad eller så får man på skallen.

Av den anledningen så skippar jag mestadels att kommentera, att tipsa trots att jag ser uppenbara fel i tankar och de inlägg som förekommer.

Forumet är fullt av "know how" och jag tänker inte ta det från de berörda ..............

F

F.d. 16416

Guest

Utan tack till trådskaparen. ...klokt sagt! Ordet underförstått.
Roadglider

Senast redigerad av en moderator:

Wally

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
82
Medlemskap
2025

vad prata ni om???.....och vad tackar ni för?.....är det något vi har missat?

F

F.d. 7311

Guest

Halå eller!
Man tackar när man fått hjälp på någon fråga, kan det vara så svårt????????????
RET 52:mh:

F

F.d. 16416

Guest

vad prata ni om???.....och vad tackar ni för?.....är det något vi har missat?

Bara för den engagerade hjälp och välvilja vi fått av medlemmar på klubbens olika forum!
Är väl värt ett tack?? Eller?
Roadglider

Senast redigerad av en moderator:

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Haha

Roande läsning. Denna tråd är ett typexempel på något som växer till en elefant där smockan nästan hänger i luften. Allt pga av att vi bara missförstår varandra lite.

Det är tydligt att Walter inte riktigt kopplade det undersförstådda i Jojjes inlägg att detta gäller rent generellt och det fick han på huvet för ;).
Roadglider delade ut smockan med största sannolikhet bara för att han inte förstod att Walter inte förstod det underförstådda i Jojjes inlägg.
Eller så var det ingen smocka, jag har tolkat allt fel bara.:(

Själv tycker jag att man skall tacka när man får hjälp vilket jag också tycker att jag gör... men kanske inte alltid via tackknappen. Kanske det är tackknappen som menas här?

Vad vet jag ? Kul är det med oss människor iaf. Det är ju det som gör det så kul att umgås. Olika tankar, olika uppfattningar och olika åsikter har vi alla.
Utom jag :cool:

Nä, ursäkta inlägget. Det vart sent igår och dimman har nog inte lagt sig helt på övervåningen än.
Jag skall nog tillbaka till bingen igen.:eek:

Toppen