• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rättviks Marknad !!!

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025
hej på er i klubben,nu är det marknadshelg o vi undrar hur många som har tänkt sig att

resa dit,för många så brukar det va en premiärhelg för husbilen,trevligt !!!!!!

vi åker nog dit på lördagen o trängs lite med bilar o människor,har vi tur så kanske

vädret också står oss bi,kanske får en plats på campingen också !!!!!

:spinny::twitcy:

F

F.d. 53069

Guest
Sv: Rättviks Marknad !!!

Jag ska till Rättviks Marknad .Vi är ett gäng som alltid står vid Jarl-stugan. Har bokat plats där ca.15 år i rad .gott om plats , lungt ställe ,gratis buss som går var 20 min ner till marknaden. Åker dit i morgon eftermiddag . vill du nå mig har jag tel.nr 070-7905544
mvh.
Karl-Erik
hbk 4847

Senast redigerad av en moderator:

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025
Sv: Rättviks Marknad !!!

Hej,otur att det blev så tråkigt för er då,man förväntar sig ju ett bättre läge när man kommer till en camping o inte sånt oförskämt tjafs,kan bara svara för oss,vi har varit där flera gånger,dock inte under marknadsdagarna då förstår jag att det blir trängsel o det har vi också sett flera tillfällen,men vi har varit där då det är lugnare campingtider o vi har då inte upplevt några problem då,fint ställe har vi haft också nere vid vattnet,så jag hoppas de har skärpt sig nu med nya ägare !!!!!

m.v.h. Rolle o hoppas ni får en fin husbilssommar.

:yes::)

Toppen