• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

RÄTT LÅT VANN!

J

Jimbo

Guest
Sv: RÄTT LÅT VANN!

Utan tvekan Loreen!
Bland det bästa Sverige har lyckats få fram vad gäller sång och performance på länge. Förra årets bidrag hon framförde va även det högsta kvalitét!

Vi får tacka TV4 för det som gav henne chansen att komma fram i Idol!!

F

F.d. 14324

Guest

Kåre, bästföredatum kan man väl flytta fram???:D:D

ps det var rätt låt som vann!

F

F.d. 29911

Guest

Ranelid och Flink hamnade där de hörde hemma vid röstningen !
Flinks skådespeleri hör inte hemma i en musiktävling och någon högläsning av Ranelid
kan vi vara utan.
Rätt låt segrade och en mycket bra tvåa blev resultatet.
Hälsningar från HBK 5081 (äldre men inte tondöv)
:music-icon:

F

F.d. 29925

Guest

Bortkastade pengar.
I alla fall om man röstade på "Top Cats" (m.fl).:rolleyes:

H

hianders

Guest

Säkert rätt låt som vann även om den inte sitter direkt som Popular gjorde förra året. Såg nyss en intervju med Danny som satt och slickade såren. Hur man kan gå ut innan och säga jag vill vinna för jag är bäst??!!! Han var inte bäst men otroligt självsäker. Intervjun (Expressen) var bara patetisk tycker jag.

Thorsten Flincks Jag reser mig vinner tycker jag. Han sjunger ju med inlevelse och den är inte helt ute och cyklar även om den inte skulle ha ngn chans i Baku.

Ranelids låt Mirakel var ju bara sämst. Han sjunger ju inte. Det borde ha stått Sara Li med Björn Ranelid. Hon kunde ju sjunga i alla fall. Tycker det är konstigt dock att den fick hete Mirakel eftersom en låt med det namnet var med för några år sen med en kvinnlig artist som sjöng om sin sjukdom. Kommer inte ihåg vad hon heter.

Nåja, viktigast idag i Melodifestivalen tycks schenshowen vara. Själva grundtanken med musiken verkar komma i andra hand.

:wideeyed:
Well well

Inger

F

F.d. 14324

Guest

:) Ikväll smäller det, utan att ha lyssnat på konkurrenterna så är jag helt säker på att Loreen vinner, eller jag menar naturligtvis att det är sverige som kommer att vinna eftersom det helt enkelt är rätt låt som representerar sverige,,,:D:D

Skulle det gå åt hexxxxx så kanske jag går under jorden ett tag efter att ha stuckit ut hakan så här långt.:twitcy:

F

F.d. 55456

Guest

Jocke, Sverige har stora chanser i kväll inte mindre än 10 bidrag har Svenskt ursprung ( enligt pressuppgifter) så hakan klarar sig nog. :)
MVH Bjarne
:mh4:

Toppen