• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pust=för varmt

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Ja det är det tycker jag, 34,4 grader.
Satte på Ac,n på 17graderi husbilen och lade mig där en stund, hade med mig ngr postorderkataloger ut också.
Ville ej heller sätta mig i bilen o hämta Gustav på segelflygfältet det räcker att skjutsa åt ett håll, det fick bli flygtaxi och innan så skjutsade taxin ut senioren till Visingsö men han följe med tillbaka innan det var dax o hämta sgelflygaren.
Frånlandsvind är det också och då är det nog kallt i viken mot vad det var i går.
Ha det bra alla och var försiktiga i värmen, förresten skulle vi åkt till Eslöv i helgen men både jag o Zimba mår pyton i denna värme så vi blev hemma./susanne

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Pust=för varmt

javist är det varmt men det är det men det är bra att det skiftar lite i vintras började det bli tjatigt att klaga på kylan, så nu är det nytt att klaga på värmen omväxling förnyer tänk om man inte hade något att klaga på det vore rätt trist,
ha det så bra i värmen det skiftar snart.

F

F.d. 25098

Guest

Hej.

Vi gick till brevådan c:a 400 m tor vid 15 tiden. Fuzzy flåsade och jag stånkade. AC i husbilen är inte färdig, men som tur är kan jag köra den som är i huset.

Hälsningsr frå ett 20 gradit avfuktat TV rum,

Peter & Fuzzy:msn_wink: :msn_dog:

F

F.d. 55306

Guest

Hav tröst, Susanne, sådana här värmeperioder brukar ju inte bli särskilt långlivade. Inte tillnärmelsevis som de kallperioder som emellanåt dyker upp vintertid.
Sitter i kvällsbrisen på altanen och njuter av en underbar kväll. Man får dåsa på dagarna och leva upp på kvällarna. Hoppas vi får åtminståne några till såna här dagar och kvällar.

Hälsningar från en upptinad S-E i E-tuna

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej!
Jo elbolagen har redan garderat sej.
Kolla Här [di.se
Mvh.

quote=Ragge 358;297874]Ja det är det tycker jag, 34,4 grader.
Satte på Ac,n på 17graderi husbilen och lade mig där en stund, hade med mig ngr postorderkataloger ut också.
Ville ej heller sätta mig i bilen o hämta Gustav på segelflygfältet det räcker att skjutsa åt ett håll, det fick bli flygtaxi och innan så skjutsade taxin ut senioren till Visingsö men han följe med tillbaka innan det var dax o hämta sgelflygaren.
Frånlandsvind är det också och då är det nog kallt i viken mot vad det var i går.
Ha det bra alla och var försiktiga i värmen, förresten skulle vi åkt till Eslöv i helgen men både jag o Zimba mår pyton i denna värme så vi blev hemma./susanne[/quote]

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej!
Jo elbolagen har redan garderat sej.
Kolla Här [di.se
Mvh.

quote=Ragge 358;297874]Ja det är det tycker jag, 34,4 grader.
Ha det bra alla och var försiktiga i värmen, förresten skulle vi åkt till Eslöv i helgen men både jag o Zimba mår pyton i denna värme så vi blev hemma./susanne
[/quote]

Det har vi märkt i sjön att priserna redan stigit för där har de tappat ur vatten./susanne

F

F.d. 15874

Guest

Det är konstigt hur vi människor är skapta,när vintern kommer med all snö,ja då snöar det för mycket,sen kommer kylan, ja då är det för kallt,och nu när äntligen solen och värmen är här som man gått och väntat på sen man ställde av husbilen förra året,ja då är det för varmt.
för mej är det inte för varmt jag vill ha mer värme gjärna en 4-5 grader+till,det är då man känner att nu är sommaren äntligen här.
jag kanske är dum i huvudet men ju mer värme dessto bättre för kroppen,
detta väder som vi fått nu får gjärna hålla i sig hur länge som helst,jag trivs som attan
med denna värme.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 11293

Guest

Gillar också värmen, när man är på utlands semester i söder så är det ju oftast en tävling när man är hemkommen att tävla vem som haft det varmast :spinny:(plussar gärna på några grader för at vinna:yes:)
Hälsningar från ett lte kylslaget Dotorp, 18 grader och lätt regn :swoon:
:)

Toppen