Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag har kollat priset hos Sumex i Borås. Pris 2.000 kr och den lyfter 4 ton.
HejsanDet låter intressant, det är ju i så fall en direkt felkonstruktion från leverantören?
Hejsan
Har kollat med några husbilssäljare,,alla erkänner att domkrafterna är undermåliga
men ingen vill riktigt ta tag i det,,,,,,med husbilstillverkarna, anser att en fungerande domkraft , borde vara en självklarhet om man köper bilar för dyra pengar.
Assistans är väl ok, men i vårt fall så tog det 3 tim på en brusande motorväg
Hälsn
Rolf o Annastina
Ps
Läste om en olycka med dödlig utgång, där en långtradare passerade och av lufttrycket så åkte bilen av domkraften, och föraren som var under bilen, för att skruva loss reservdäcket klämdes till döds
I Tyskland har man den reglen at man kan få et tilstånd som sier at man kan kjøre i 100km/t med husvagn om dekkene er yngre enn 6 år. Jeg mener at det tilhører det prevantive vedlikeholdet uavhenig om man har husbil eller husvagn. At stå på en motorvei og bytte hjul selv anser jeg som forsøk på selvmord. Bruk heller assistansforsikringen!!!
har under ca 50 års tid kört >300' mil med MC, P-bil, L-bil, husvagn, husbil och släp utan att få någon punktering (inte min fru eller 4 barn heller).