Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Registrerar man sitt bankkort hos Preem, får man ytterligare 15öre/l rabatt på bemannade stationer (10öre på obemannat) mot det som står på skylten.Troligen en engångshändelse. Man kan ju kolla priset på nätet också, var det är billigast, och då tanka med bankkortet.
Accepterar de bara "bankkort"?Registrerar man sitt bankkort hos Preem, får man ytterligare 15öre/l rabatt på bemannade stationer (10öre på obemannat) mot det som står på skylten.
Nä, många kreditkort funkar också.Accepterar de bara "bankkort"?
Märkligt isåfall, bankkort slutade jag med i mitten på 90-talet noll fördelar med dem.
Har nog att göra med förra veckans rusning.Vill bara tipsa om att denna vecka är pumppriset för diesel ca en krona lägre än det vi får på Såifakortet.
Kolla på din mack och jämför priset.
Om man tolkar texten ordagrant under förmåner, "!!OBS!! Det är alltid ditt gällande Preem/Såifa pris som gäller oavsett vad som står på stationen!" - så är det ganska tydligt att veckopriset gäller.pumppriset som gäller om det är lägre?
Preem Evolution Diesel | 23,67 kr/l | 22-03-16 |
Preem Evolution Diesel | 26,62 kr/l |
NixÄr det inte så att det är pumppriset som gäller om det är lägre?
Kommer rabatten som klubben har att vara kvar på Preemkort eller ska man ansluta bankort?
Jag har precis skaffat mig Åfa-kortet som gäller hos Preem och Såifa.Kommer rabatten som klubben har att vara kvar på Preemkort eller ska man ansluta bankort?
Hej vad skrev du som företagsnamn ? Husbilsklubben eller ?Jag har precis skaffat mig Åfa-kortet som gäller hos Preem och Såifa.
På det kortet får man 1.14kr/l i rabatt på det listpriset som sätts varje måndag.
Oroligheterna i Ukraina har lett till att priserna åkt berg och dalbana, som tex denna vecka då dieselpriset ligger klart över ”skyltpriset” på stationen. Med andra ord får det kortet vila denna vecka och bankkortet ställer upp som stand-in.
Men tex förrförra veckan, så var Åfa-kortet ~4kr/l billigare än vad som stod på skylten.
Rabatten på kortet är kvar, men berg och dalbanan under terminspriset (veckopriset) har lett till att man kanske inte uppfattar rabatten.
Jag gissar att ordningen återställs på måndag…
Lämnade företagsnamn tomt, och under övriga upplysningar skrev jag Husbilsklubben,se - medl.nr XXXXXHej vad skrev du som företagsnamn ? Husbilsklubben eller ?
Japp gjorde såLämnade företagsnamn tomt, och under övriga upplysningar skrev jag Husbilsklubben,se - medl.nr XXXXX
Om man tittar på Preems lista, så är veckans pris med Såifs-kort 24,44kr/l - vår rabatt 1,14kr/l, dvs veckans pris 23.30kr/l.Någon som vet vad diesel-priset på Åfa är denna veckan