Ingegerd S
HBK Medlem
Finns någon regel/procentsats för vad som är en rimlig prutmån på en ny husbil som finns hemma i utställningshallen, vid köp utan byte.
Mvh Janne.
Mvh Janne.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej.Då euron står högt i dag och inköps priserna för handlarna är högre så är marginalerna till prut ocksä mindre.Om man ser på 1/2 års boksluten(www.allabolag.se )som börjar ramla in så är många av handlarna vid stadd kassa,skulle jag köpa ny bil och krisen fortsätter hade jag väntat till hösten och då köpt en kvarvarande 08 som man då borde kunna få till ett mycket bra pris.Men det är som att spela på lotto, euron kan falla då blir bilarna billigare ,krisen kan upphöra och då stiger den tilltänkta 08 an i pris./ Claes