• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Provtagning på vårdcentral i Spanien

F

F.d. 12848

Guest
Är det någon som tar blodprover i Spanien och resultat sändes hem till Sverige fungerar det bra undrar Illåsen

F

F.d. 53078

Guest
Sv: Provtagning på vårdcentral i Spanien

Om ni behöver ett blodprov så gäller ofta försäkringar på privata laboatorier som Ex Sanitas där får man proverna i handen .

F

F.d. 25023

Guest

Jag har alltid på vintrarna tagit proverna i Spanien, fått resultatet jättesnabbt på papper och sedan faxat till min svenska läkare. Fungerar jättebra.

Hälsning jyrki

F

F.d. 29862

Guest

Hej!
Vad är det för blodprov du tar? Själv har jag tagit prover i Spanien, Portugal och Franrike vad avser sk INR - jag tar Waran pga tidigre tromboser. Som regel på apotek eller vård-centraler. Även privatkliniker.
Fungerar utmärkt men jag får provsvaret oftast dagen efter. Priserna varierar. Därefter kontaktar jag själv min egen AK-mottagning i Sverige som bibehåller eller ändrar doseringen.
Numera tar jag prover på mig själv eftersom jag köpt mig en Coaguchek.
Lycka till!
Lars

Toppen