• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Programmeringen LTC MPPT -15

S686R

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
41273
Medlemskap
2025
Hej nu har jag installerat ny panel och regulator till mina LifeP04 batterier.

Men snälla är det någon som har denna regulator och vet hur vad jag måste programmera! Förstår inte bruksanvisningen så bra , har bara lyckats med rätt batteri typ .

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Det räcker väl med batterityp. Jag kunde inte helelr hitta någon vettig bruksanvisning.
Du hade kunnat fått en Victron för samma pris där du programmerar alla parametrar, om nödvändigt, via telefonen.
Alla behöver inte en massa programmeringsfunktioner, de vill ha bara funktion! Ibland verkar det som att Victron har blivit en religion här, det finns massor av andra produkter som fungerar, men utan att man måste laborera med dom.
Jag byggde färdigt mitt batterisystem för snart tre år sedan, det bara fungerar hela tiden utan en enda Victronpryl.

Toppen