• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

problem vid medlemssök

F

F.d. 7222

Guest
Vid ett flertal tillfällen då jag försökt använda funktionen för att söka medlemmar, har jag först fått upp ett meddelande från Vbulletin att det saknas uppgifter i min profil (vilket det inte gör). Jag går då in i min profil och klickar mig rakt igenom mina uppgifter utan att ändra något.
Sedan går det att söka medlemmar.
Är det någon mer som råkat ut för detta och vad skall man i så fall göra för att slippa krånglet. :confused:

Tips emottages tacksamt !!

F

F.d. 52959

Guest
Sv: problem vid medlemssök

Hej
Har också råkat ut för samma problem, trots att man vet att man har rätt medlemsnr
får man till svar att det inte finns. Dagen därpå fungerade det.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: problem vid medlemssök

Det är en bug och är känt sedan länge när man söker via meny i högerkant.
Denna bug drabbar slumpmässigt vissa datorer så vi har inte lyckats hitta varför.
Gå in under Medlemslista avancerat och sök i stället för att använda meny i högerkant om ni har problem.

Toppen