• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Problem som rörelsehindrad

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Jag tror att man försöker ta in pengar på allt. Campingen är bra men kostar över 400kr/natt, så det verkar som om man vill casha in allt vad man kan på ”tillbehör. Snart måste man betala om man skiter.?!!!!!
På vad sätt har dom försökt ta mera betalt av rörelsehindrade?

Senast ändrad:

PL 8

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Från Om Jägersbo
"Duschkort: I receptionen löser du ett duschkort som är laddat med pengar. Kortet används för att betala dusch (10 kr/4 min, respektive 15 kr/4 min i familje- och handikappsdusch) eller tvättmaskin/tumlare. För att starta dusch/tvätt håll kortet stilla framför avläsaren tills röd lampa lyser. Deposition för kortet är 50 kr vilket tillsammans med eventuellt överskott återbetalas vid utcheckning."

PL 8

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Att man kan få rabatter under olika förutsättningar tar ju inte bort det faktum att pris/min är högre för en ensam som behöver använda "handikappdusch" jämfört med den vanliga duschen. Dock inte tre gånger som TS skriver. Men kanske en rörelsehindrad behöver fler minuter dessutom. Å andra sidan är det ju kanske så även hemma, dvs kostnaden blir högre även hemma om varmvattnet rinner hela tiden.

Toppen