Pelle plutt
HBK Medlem
Om Du är rörelsehindrad undvik då Jägersbo camping i Skåne. Här kostar det 3ggr så mycket att duscha, än om du saknar handikapp.
//Per Ryberg medl.nr 5000
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hur motiveras det?Om Du är rörelsehindrad undvik då Jägersbo camping i Skåne. Här kostar det 3ggr så mycket att duscha, än om du saknar handikapp.
De har ingen, ännu!Hur motiveras det?
Kan du beskriva lite vad som hänt, och hur?De har ingen, ännu!
Damen i repan visste inget och gav pengarna tillbakaHur motiveras det?
Jag tror att man försöker ta in pengar på allt. Campingen är bra men kostar över 400kr/natt, så det verkar som om man vill casha in allt vad man kan på ”tillbehör. Snart måste man betala om man skiter.?!!!!!vad är det som gör att det blir dyrare?
Då är alltså nedanstående inte sant?Damen i repan visste inget och gav pengarna tillbaka
Här kostar det 3ggr så mycket att duscha, än om du saknar handikapp.
På vad sätt har dom försökt ta mera betalt av rörelsehindrade?Jag tror att man försöker ta in pengar på allt. Campingen är bra men kostar över 400kr/natt, så det verkar som om man vill casha in allt vad man kan på ”tillbehör. Snart måste man betala om man skiter.?!!!!!
Eller 5 kr mer!Handikappade får betala 50% mer för att duscha, känns inte helt okej.
Eller 2 vuxna och 4 barn. Blir bra rabatt det...Så här kan man också se det: Ett par som duschar tillsammans får 25 % rabatt (15 kr i stället för 2x10 kr).
Pålle
Då behövs det nog längre duschtid än 4 minuter...Eller 2 vuxna och 4 barn. Blir bra rabatt det...