• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PRO

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: PRO

Du får inte betalt för att du är medlem, du får betala medlemsavgift i stället & så får du vara med på gymnastiken:p:

Bennie

Bernt-00

FD HBK Medlem
Kommun
Hallsberg
HBK-Nr
14075
Medlemskap
2022

PRO eller SPF ger en gemenskap vid dessa möten. Bilder från olika länder visas och musikunderhållning, vid några tillfällen är det mat av olika slag. Medlemsavgiften har olika fördelar i några affärer. /Bernt

Olle Ö

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
1028
Medlemskap
2025

Vi är med i PRO. Inte för att det ska löna sig, utan för att sätta piff på livet.
Åtminstone där jag bor och är medlem har föreningen mycket att erbjuda. När det gäller försäkringar så finns det PRO-försäkringar i samarbete med Trygg-Hansa. Det finns även rabatterbjudanden inbakat i medlemskortet.
Sen vet vi från HBK att medlemsförsäkringar kan det vara lite si och så med.
Kolla på PRO´s hemsida där ni bor och kolla vad föreningarna erbjuder.
/ Marita och Olle

F

F.d. 52908

Guest

Hej. Är med i både PRO och SPF sen några år, men har inte fattat till vilken nytta, trodde att dom tillvaratog pensionärernas intresse. XXXXXXXXXXXXXXXXXX/ HBK-web
/sören

WIRADO

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
3677
Medlemskap
2023

lönar sig??????????????? underlig fråga.Är man inte intresserad av gemenskap,friskvård,boule,Qigong,stavgång,studiecirklar m.m.ger det kanske inget.När det gäller försäkringar är det ju bara att värdera själv.Är sen drygt 10 år medl.i PRO o SPF till skillnad av en annan insändare här vet jag varför jag är det.Ja det kostar några kr.om året ja faktiskt över 35:-/mån.Men jag gör mycket dyrare saker under året utan att fundera på om det lönar sig.

Toppen