• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Privat enkätundersökning

SoT

FD HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
8036
Medlemskap
2023
Sv: Privat enkätundersökning

Vi har inte haft husbil tillräckligt länge för att ha någon riktig statistik på hur vi använder markisen. Men hittills har den funkat både som solskydd men framförallt som regnskydd. Den har bara åkt fram vid tillfällen som är öppna och där vi inte tror markisen stör. Flera av de platser vi besökt känns inte alls lämpliga att veva ut markis på. Att skaffa stöd för att fästa markisbenen i själva husbilen i stället för på marken verkar inte heller så dumt.
Däremot har vi själva undrat hur andra gör och förhåller sig till markis.
Kul idé med sådan här enkätundersökning!!

Torbjörn & Sanna

Curt & Anna-Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Myresjö
HBK-Nr
669
Medlemskap
2022

Väldigt sällan men den har varit bra vid byte av gasoltub
när det regnat. Skulle helst vilja ha en kort över gasol-
kofferten och en kort över lastluckan bak. Tyvärr sitt dom
inte på samma sida, då hade vi haft mer nytta av den långa vi har.

A

Amatören

Guest

Den åker ut när vi är på en camping eller annat ställe där det är okej, inte på ställplatser eller vid fricamping där folk kan ha ont av det.

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Använder markisen enbart på camping för att inte reta omkringstående. Jag tar också alltid in den över natten. Det har blivit 4-5 gånnger per år vilket gör att om jag skulle köpa ny bil är detta dyra tillbehör långt ned på priolistan.

F

F.d. 29954

Guest

Är det inte storm, och jag tänker stanna för kaffet, även för några timmar, så åker den ut! Har en maffig modell som heter Imperial 8000! (made in USA) lättrullad...

Toppen