• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Priser på tillval

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Hallå..
Var i går in till Bengt i Örkelljunga o tittade lite på husbilar. Jodå drömkärran stod där o glänste, en Chartago I 52 byggd på MB-sprinter. Inte ett måste att titta på stjärnan i ratten men bakhjulsdriften ett måste på husbil tycker jag, kanske för att jag är från norrland och vill ta mej nån vart även på vinterväglag. Men smakar det så kostar det o vill man ha med kaffebryggare med får man slanta upp bara för den 14.700 extra. Hoppas på bättre väder o rullar strax upp mot Öland. Häggen från Umeå

Markis o klima 36.700:-
Dragkrok 28.600:-
Solcell 2x120W 30.900:-
Skinnklädsel 34.300:-
Kaffebryggare 14.700:-

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Priser på tillval

Behövs nog ingen markis på Öland just nu så satsa på kaffebryggare istället. Regn o Regn. PS 12v bryggare är ingen hitt kallt kaffe och lång tid tar det. Men lycka till med ev. köp.

Toppen