• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Priser på camping platser

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Vi hade tängt oss en helg nu på ugglarps camping . ... Men när man kollar vad det tar per natt blir man lite * morr* 280 kr per dyngn + 45 för el = 325 kr /natt. Tycker det är dyrt att åka dit. Vad tycker ni ? är det acceptabelt?

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025
Sv: Priser på camping platser

Jag tycker det låter slösaktigt dyrt! Hälsningar BOH. HBK681

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Håller med att det är "svindyrt" vi stod i midsommar på Gränna camping och där hade dom en förhöjdavgift under midsommar och dom tog 260:-/natt utan el .

Sen att man hade full vattentank när man kom och tom toa och använde den hela tiden och "bara" använde campingens duschar 1 gång så undrar man ju varför man tar in på camping .... Gemenskap eller vad ?

ANJO13

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2033
Medlemskap
2025

Visst är det kanske dyrt,MEN Absolut den Finaste Campingen på Västkusten, Lungt,Rent ,Bra Ordning , trivsamt , samt du har hela Havet framför dig, vilken Utsikt , och inte minst trevliga Camingägare.
Det är vår Favoritcamping när vi ligger på Campingar,Testa ni kommer inte att ångra er, det lovar vi.

Trevlig Sommar önskar Anna-Karin o Johnny

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Visst är det dyrt med över 300 kr/dygn! Vi får hoppas att det byggs fler ställplatser i privat regi här i landet.

På vår resa till Moseldalen i maj blev vi förbluffade över vad fina och billiga ställplatserna var.

Toppen