• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pris på Ivecoservice

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: Pris på Ivecoservice

Vi gjorde vår första service på Iveco i Alvesta - kostade 2500 kr inkl allt.

Bilen en Concorde Charisma 840 F
 
F

F.d. 1074

Guest
Sv: Pris på Ivecoservice

Hej påEr Carthagofrikar, hur långt har er bil gått ? Vår Carthago M-Liner har gått 2400 mil från uttag Maj -2008, funderar om vi skulle göra en service nu vi tänkte dra till Spanien i slutet av febr. Annars så säger dom att det inte behövs förrän den har gått 3000 mil.




Hej nån som vet va första servicen kostar på en Iveco-08.
 
F

F.d. 55292

Guest
Sv: Pris på Ivecoservice

hej på er alla jag gjorde ettårs kontoll service i augusti i borås och betalade 5200kr
 
Senast redigerad av en moderator:

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Pris på Ivecoservice

Hej har idag gjort Service och då är det så att man skall göra den varje 12mån eller 4000mil.Min är 1 år i mars men jag gjorde den nu för att slippa köer och strul. Bilen har gått 1800mil i mina ögon och för den bilen är den nästan okörd men det fanns inga genvägar om man vill ha stämpel i boken sa IVECO i Stockholm. Pris 5800kr. Det dyraste är bränslefiltret som kostar 1650kr och man kan väl tycka att det är överkurs att byta bara efter 1800mil skit samma men nu gäller det att försöka hinna köra lite mera under 2009 så till birgitta och Rune kan jag bara säga kör vidare det är mest lönsamt och det är ju lätt att serva om man är åkandes i Europa och dessutom billigare.
 
Toppen