• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Presentation

Peter.Bil

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
1438
Medlemskap
2025
Hej alla lyckliga Husbilsägare,jag vill tacka Lena&Leif Nivebro (HBK17) för tipset om er härliga gemenskap på detta forum.
Jag driver sedan ett antal år tillbaka en aukt-verkstad för b,l,a Fiat-Professional som är transportdelen inom Fiat.Detta har inneburit många kontakter med Husbilsägare och marknaden växer ju så det knakar.
Mitt bidrag till er är givetvis att bistå med vår kunskap och naturligtvis har vi den senaste informationen från fabriken och generalagenten.
Vi håller på att förbereda en flyttning av verksamheten till större och mer ändamålsenliga lokaler,för att bättre kunna möta efterfrågan från er kunder.

M,v,h Peter Svensson

F

F.d. 3753

Guest
Sv: Presentation

:music-icon:Kanonbra Peter och Välkommen!:music-icon:
Då slipper vi gissa i fortsättningen utan får kalla fakta i våra funderingar om Fiat. Vi är ganska många som har Fiatbilar.
Du blir säkerligen inte sysslolös här på forumet.
:yes:

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Hej och VÄLKOMMEN till klubben!

Bra att du har mycket att bidra med när det blir diskussioner/frågor om Fiat

Hälsn Dan P, Alias "Krabban"
:D

F

F.d. 14038

Guest

skit i rabbater när vi har fått in en sådan man i klubben, tänk vilken hjälp vi kan få om vi sköter oss. Kan vi sedan få rabbat på utförda arbeten så är det bara att tacka och ta emot, hoppas bara att han inte svälter allt för mycket.
Hjärtinerligt vällkommen i denna fina klubb.:D :D :D

Peter.Bil

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
1438
Medlemskap
2025

Tack för ert varma välkomnande!Självklart skall klubbmedlemmar få rabatt,men först och främst är min ambition att besöka forumet för att vara behjälplig om någon undrar något.
Skulle det sedan leda till en kundrelation är det naturligtvis trevligt,men som ni förstår är det inte det primära.
Jag önskar er alla en trevlig helg.
M,v,h Peter Svensson

Karin & Dick

HBK Medlem
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2025

Hej
En kort fråga? Kan man själv nollställa "skiftnyckeln" för service eller måste en aktoricerad FIAT-verkstad göra detta. Vad jag kan se i instruktionsboken kan jag bara ändra intervallet för service.

Dick

F

F.d. 50016

Guest

När det regnar välling har den fattige ingen sked.

Jag kör ju Ford.

Välkommen i alla fall till HBK

Jonas 796

Toppen