• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Premiärturen

Janne o Tarja

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
12542
Medlemskap
2025
Hej alla husbilsinnehavare och förhoppningsvis så smånigom husbilsvänner.
Frugan och jag skall om några timmar ta vår premiärtur i den nyligen inköpta bilen en Carado T449. Färden ställs mot Höga Kusten närmare bestämt Norrfällsviken. Inte långt men ett mycket fint område. Vill inte åka så långt första resan OM något skulle fallera så är det inte så långt hem, men spännande ska det bli.

mvh
Plåtolle :music-icon:

PS jag behöver ingen GPS för att hitta dit DS

F

F.d. 55528

Guest
Sv: Premiärturen

Lycka till. Husbilslivet är fantastiskt:spinny:

/TommyQ

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: Premiärturen

Besök gärna restaurangen som ligger nere vid vattnet och käka deras underbart goda plankstek !

När ni är i faggorna så rekommenderar vi gärna en tur till byn Barsta som inte ligger så långt från Norrfällsviken - liten mysig camping vid havet och en restaurang med mycket god mat samt båtförbindelse ut till Högbondens fyr !

Mvh
Bosse och Gerd

Toppen