Rolf & Gunilla
FD HBK Medlem
Oj oj så det kan bli. Vi har sen länge planerat en semester tur med avresa nu på skärtorsdag. Ställde på husbilen igår och fick då besked att vi hade körförbud sen 2012-02-01. Vi hämtade husbilen 2011-08-12 då var den nybesiktigad dagen innan jaha tänkte vi nu är den besiktigad 1 år framåt. Men si icke sa Nicke vår inställelse period var mellan 2011-09-01 till 2012-01-31 så vi skulle alltså besiktigat den en gång till innan avställning.
Nu blev det panik sökte över hela landet efter tid på en bilprovning och det var inte lätt.
Nu efter mycket om och men fick jag ringa hem till Rolf och be honom kasta sig i husbilen och åka till Tranås där jag lyckades få en tid om 2 timmar. Tack och lov att det fixades sig så vår resa kan bli av det såg ju mörkt ut ett tag.
MVH Gunilla
Nu blev det panik sökte över hela landet efter tid på en bilprovning och det var inte lätt.
Nu efter mycket om och men fick jag ringa hem till Rolf och be honom kasta sig i husbilen och åka till Tranås där jag lyckades få en tid om 2 timmar. Tack och lov att det fixades sig så vår resa kan bli av det såg ju mörkt ut ett tag.
MVH Gunilla