• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Premiärturen räddad !

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Oj oj så det kan bli. Vi har sen länge planerat en semester tur med avresa nu på skärtorsdag. Ställde på husbilen igår och fick då besked att vi hade körförbud sen 2012-02-01. Vi hämtade husbilen 2011-08-12 då var den nybesiktigad dagen innan jaha tänkte vi nu är den besiktigad 1 år framåt. Men si icke sa Nicke vår inställelse period var mellan 2011-09-01 till 2012-01-31 så vi skulle alltså besiktigat den en gång till innan avställning.
Nu blev det panik sökte över hela landet efter tid på en bilprovning och det var inte lätt.
Nu efter mycket om och men fick jag ringa hem till Rolf och be honom kasta sig i husbilen och åka till Tranås där jag lyckades få en tid om 2 timmar. Tack och lov att det fixades sig så vår resa kan bli av det såg ju mörkt ut ett tag.
MVH Gunilla:swoon::swoon::swoon:

F

F.d. 53014

Guest
Sv: Premiärturen räddad !

Hej!
Hoppas ni får en skön semester och att det bara blir positivt framöver.
Glad Påsk
Kerstin

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Premiärturen räddad !

Hej

Skönt att det löste sig för er till slut.

Vi har också varit lite nervösa eftersom vår registreringsbesiktning blev klar först i fredags. Ringde transportstyrelsen idag och dom säger att registreringsskyltarna skickades igår så nu planerar vi premiärturen med nya husbilen för fullt!

Glad påsk på er!

Mvh Per

Toppen