• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Premiärtur

F

F.d. 25457

Guest
Jaha nu ska vi ut för första gången, på lördag är det dax. Det blir en liten mjukstart med 1 övernattning. Det ska bli så roligt o spännade, ingen av oss har haft husbil innan. Några tips på vad vi ska tänka på så här i början ???:confused:

Ha en trevlig helg allesammans....

Lille-Mor & Anders

F

F.d. 5080

Guest
Sv: Premiärtur

Hej o Grattis till HB!
Jag är själv ny och åker snart min andra helg.
Personligen har jag fått många goda råd o tips av folk vid Skutesjön. Om ni inte vill åka så långt på första resan är det mitt tips.
Vi kanske ses till helgen?

//Lasse Kba

F

F.d. 25457

Guest

Tack. Har sett en del inlägg om Skutesjön, vad jag förstår liggger det i närheten av Örby, eller?? Vi hade tänkt åka till Fjärås bräcka denna gången.
Det verkar som om alla i denna klubben är så hjälpsamma o det känns bra, man har så mycket undringar så här i början.
Är Skutesjön en privat plats ?? Kan vem som helst åka dit??
Vi kommer att åka en hel del runt om i Sverige denna sommaren så det är inte omöjligt att vi kommer att "springa" på varandra.

Ha det så gott..

Lille-Mor & Anders

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Lycka till! Ni går ett underbart liv till mötes.
Ni möter alltid någon som gärna ger ett tips eller en hjälpande hand. Är ni i våra trakter (Tenhult) så hör av er så bjuder vi på en kopp om vi är hemma.
Ja, det är mycket trevligt vid Skutesjön och vem som helst är välkommen dit. Kan även tipsa om Kroksjön utanför Tranemo!

Rolf och Monica

F

F.d. 25457

Guest

Tack snälla NI för inbjudan. Man blir hela tiden så väl bemött på detta
forumet. Vi kommer säkert att åka till Skutesjön och Kroksjön. Det är ligger ganska nära och passar bra att åka till när vi inte hinner åka så långt.

Lille-Mor & Anders

Toppen